Kansai Altan olarak; teknolojiden aldığımız güçle yüzümüz daima geleceğe dönük. Bu bakış açımız sayesinde müşterilerimizin taleplerini ve sektörün gerektirdiği yetkinlikleri en üst seviyede karşılama gayretindeyiz. Kaliteli hizmet anlayışımız ve güçlü organizasyonel yapımız ile, sektörün sürekli gelişmesine katkı sağlamanın değerli olduğuna inanıyoruz.
Kalite Departmanımız çatısında yer alan; Kalite Kontrol, Kalite Güvence, Kalite Operasyon ve Tedarikçi Kalite Geliştirme ve Süreç Destek bölümlerimiz sayesinde kalite standartları üretimin her aşamasında üst seviyede tutuluyor.
Kalite Kontrol
Kalite Kontrol Laboratuvarı, müşterilerimizin beklentisine uygun kalitedeki ürünlerin üretilebilmesi için; hammadde, yarı ürün ve ürünlerde %100 parti kontrollerinin, kirlilik ve kontaminasyon risklerinin önlenmesi için ortam kontrollerin yapıldığı aşamadır.
Bu bölümde, boya dışı malzemelerden kaynaklanabilecek krater risklerini görebilmek için yeni tedarikçilerin ilk partilerinde, rutin alımların her partisinde dolaylı malzeme kontrolleri gerçekleştiriyoruz. Ambalajlardan kaynaklanabilecek kirlilik ve kontaminasyon risklerini önlemek için bidon, varil ve IBC’lerde temizlik kontrollerini gerçekleştiriyoruz.
Kalite Güvence
Kalite Güvence Bölümü, IATF 16949 Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemlerinin mevcudiyetini, sürekliliğini, gelişimini ve etkinliğini arttıracak faaliyetleri yönetiyor. Sistemsel gelişimin yanı sıra şirket içinde oluşturulan Kalite Gönüllüleri organizasyonu ile gerçekleştirilen operasyonel (Kaizen Projeleri, Denetim Faaliyetleri vb.) ve sosyal faaliyetlerimiz (Sosyal Sorumluluk Projeleri vb.) sayesinde tüm çalışanların kalite sürecine katkıda bulunmasını sağlıyoruz.
Kalite Operasyon
Kalite Operasyon Bölümü’nde mükemmel üretim süreçleri hedefimiz için iç ve dış müşterilerimizin geri bildirimlerini gerekli kalite araçlarını kullanarak inceliyor, bulgulardan elde ettiğimiz öğrenilmiş derslerin yaygınlaştırılmasını sağlıyoruz. Bu sayede, tüm kademe çalışanları sürekli iyileştirme fırsatlarını belirleyerek sisteme katkı sağlayabiliyorlar.
Tedarikçi Kalite Geliştirme ve Süreç Destek
Her aşamada kaliteyi korumak için müşterilerimizin kalite beklentilerini tehdit eden riskleri göz önünde bulundurmak zorundayız. Bu sebeple, tedarik zincirinde yer alan paydaşlarımız ile yaptığımız iş birliğini geliştiriyor, “girdi kalitesini” iyileştirmeye yönelik eğitimler veriyor, denetim yoluyla sürekli öğrenmeyi teşvik ediyoruz. Herhangi bir sorunla karşılaştığımızda yerinde ziyaret gerçekleştirerek düzeltici ve önleyici eylemler planlayıp takibe alıyoruz. Tüm sorunlar, planlar, eylemler, özel istekler özel bir yazılım ile kurumsal hafıza olarak da kayıt altına alınıyor. Kalite Yönetim Sistemi süreçlerinin verimliliği ve sürdürülebilirliği için dijital platformlarda ihtiyaç duyulan programlarla ilgili hızlı ve etkili çözümler geliştiriyoruz.